Sociala medier.

Att sociala medier är betydelsefullt för lyckade affärer är ingen nyhet. Med hjälp av digitala kampanjer som florera på det mest välkända plattformarna kan ni enkelt nå ut till både nya och trogna kunder. Vi kan hjälpa er att komma igång med kampanjerna och hitta rätt känsla för era konton. Allt ifrån en plan för närvaro på sociala medier till innehåll i form av rätt text och bild – allt noga anpassat till er önskade målgrupp. Vi hjälper även till att sköta uppdateringarna för att hålla ert konto så aktivt som möjligt.

Genom en vältänkt plan för sociala medier är det lättare att uppnå målsättningar och nå ut till de målgrupper ni önskar. Oavsätt om ni tänker er något inlägg i månaden eller om det ska vara en mer omfattande kampanj med löpande uppdatering. Vi hjälper er att se vad ni behöver, vad som passar er vision och budget och genom vilka kanaler som ni bäst når resultat. Behöver ni även uppdatera er sidinfo, skapa en ny sida från grunden eller få alla konton att vara enhetliga hjälper vi er.

Fortsätt scrolla ner för att läsa mer.

Innehåll & design

Hur fångar man betraktarens intresse på ett ögonblick? Vilken rubrik passar bäst för ert budskap? Hur får vi fler användare att se oss? Det är frågor som vi svarar på när vi skapar innehåll och layout för kampanjer och nya annonser. Oavsett vilken plattform eller storlek på uppdraget ser vi alltid till att reflektera över text och design och skapar ett intressant innehåll som sticker ut. Har ni redan ett grafiskt manér ser vi till att lyfta det ytterligare en nivå och får vi helt fria händer lovar vi att ni kommer bli positivt överraskade och vi vågar nästan säga: blown-away. 

Annonsering

Att annonsera på sociala plattformar är ett effektivt tillvägagångssätt för att nå ut till fler användare och kunder. Det är svårt att få samma genomslagskraft om man endast uppdaterar kontot med inlägg. Utefter er budget och mål anpassar vi storlek på annonsering, ger förslag på vart ni bäst kan annonsera och anpassar budskapet till olika format. Genom att specificera målgruppen via intressen, geografiskt och olika tidpunkter ser vi till att rätt budskap, når rätt person, vid rätt tillfälle. Bra va?